wtorek, 30 września 2014

Słodki stół- wersja demo;)

 U mnie jak zawsze dużo się dzieje, więc w tej kwestii nowości nie ma :) Siedzę sobie dzisiaj w biurze, zrobiłam wszystko co planowałam i teraz czas na przyjemności, czyli blog. Nie wiem czemu, ale pisanie sprawia mi tyle radości, że gdybym tylko miała więcej czasu posty byłyby przynajmniej co dwa dni. Zresztą, tajemnica tkwi w tym, że mi się wydaje że mnie nikt nie czyta :),  że piszę sobie beztrosko w przestrzeń, porządkuje, archiwizuję i opisuję wszystko to, co jest związane z moja pracą i sprawia mi dużo radości. Ale się dzisiaj zdziwiłam, gdy okazało się, że czeka na mnie komentarz, który mam zatwierdzić a potem opublikować. Nie dość, że był miły (chodziło o zaproszenia) to dał mi do myślenia. Bo okazało się, że jednak ktoś tu zaglądnął, ktoś przemknął i zostawił mi niespodziankę. Ha! żeby nie było, nie zawsze te niespodzianki są miłe, ale mnie się udało ;) Schodząc z chmur, dzisiaj pokażę Wam gadżety i słodki stół, który przygotowałam do sesji zdjęciowej. Zdjęcia, które będą umieszczone na końcu to te, które dostałam od razu po zamówieniu od fotografa ( na razie trzy). Moje, niestety nie umywają się do nich, ale co tam! Zawsze mówię, że zdjęcia robione telefonem to też sztuka ;)  Moim zamiarem było zamknięcie w słodkim stole wszystkiego co kojarzy nam się ze szczęściem. Miłego oglądania w ten deszczowy a jednak niezwykle urokliwy dzień! 

PS Zapraszam do stołu po tabliczkę radości ;)















Trzy foty Agnieszki Tylki :)






2 komentarze:

  1. Jasne ze zaglądamy !! Przeważnie tak jest ,ze ludzie czytają,zaglądają, ale nie komentują,a szkoda bo daje to motywacje i dużo radości autorom bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) takie słowa zawsze motywują :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń