wtorek, 16 lipca 2013

Dzień Lemoniady i urodziny Emilki- część pierwsza:)

    Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pomysł, żeby zrobić lekką i przyjemną letnią imprezę na którą będzie mógł przyjść każdy. Po bardzo udanym dniu otwartym, cały zespół naładowany pozytywna energią zgłosił gotowość pomocy:). Zastanawiałam się jak nazwać takie letnie przedsięwzięcie i wpadł mi do głowy właśnie Dzień Lemoniady. Dlaczego? bo lemoniada kojarzy mi się z latem. Poza tym najczęściej jest cytrynowa a mówi się "wyciśnij życie jak cytrynę" i tak sobie pomyślałam, że w dniu lemoniady dla każdego coś miłego:) Będą bańki mydlane, kawiarenka z tartą cytrynową, muffinami, kwaśnymi lizakami z dzieciństwa i oczywiście lemoniadą w trzech wariantach:). Miłośnicy książek, felietonów modowych będą mogli nabyć po "sąsiedzkich" cenach mnóstwo gazet (Elle, TS, Harper's Bazaar, Pani, Glamour) i przeróżnych książek. Specjalnie na tę okazję przygotujemy oryginalne i niepowtarzalne zakładki do książek. Wywietrzymy też szafy. Nasz zespół składa się w 99% z kobiet, więc co roku następuje zmiana garderoby:). Mam jeszcze kilka pomysłów, ale wszystkiego nie zdradzę.
W Szczecinie wiele się dzieję, więc i nasze urodzinkowo postanowiło się przyłączyć do organizacji różnych, ciekawych imprez. Poza tym strasznie się cieszę, bo uwielbiam przygotowywać takie przedsięwzięcia:)
Jeśli dzień lemoniadowy zakończymy sukcesem to będziemy go organizować co roku. Jutro pierwszy dzień przygotowań!
   Oprócz Dnia Lemoniady już po raz trzeci mamy przyjemność przygotowywać imprezę urodzinową Emilki. Bardzo się cieszę, ale nie ukrywam, że jest to ogromne wyzwanie dla naszej wyobraźni. Co roku chcemy być lepsi i stworzyć coś jeszcze bardziej wyjątkowego. Mam przygotowane trzy propozycje, ale podzielę się nimi jutro bo to właśnie wtedy Emilka zdecyduje jaki temat wybiera. Poniżej kilka zdjęć z przygotowań do zeszłorocznych urodzin i słodkie zaproszenia na tegoroczną imprezę.

PS Poświęcam  kilka postów na relację z przygotowań do naszych imprez. Będziemy się kreatywnie wyżywać:)

Dzień Lemoniady
9 sierpnia, 16.00 do 20.00
ul.Wawrzyniaka 6M (obok szkoły polsko-amerykańskiej)
Zapraszamy!



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz