czwartek, 9 lipca 2015

Jak będziecie w Świnoujściu to...

   Tydzień temu odwiedziłam Świnoujście. Nie dlatego, żeby się poopalać (chlip chlip), ale w celach bardziej praktycznych. Co by nie było, tam zawsze jest fajnie! Jak byłam młodsza to wraz z siostrą spędzałyśmy tam każde lato. Sentyment do tego miasta potęguje fakt, że mieszka tam nasza ulubiona Ciocia. Dzięki niej zawsze czujemy się tam beztrosko i jak na wakacjach. Ciocia Magda uwielbia styl prowansalski i generalnie jej dom wygląda właśnie jak z Prowansji wyjęty. Zawsze pokazuje nam swoje nowe nabytki i jest przy tym tak radosna jak dziecko. To właśnie dzięki niej natknęłam się na Galerię- sklep z cudami :) Mijałam go często i zawsze obiecywałam sobie, że wejdę. Tym razem się udało! I co? I przepadłam! Przepadłam, bo tak stylowego sklepu nie widziałam już dawno. Muszę zauważyć, że ogromną sztuką jest zharmonizować wszystkie dodatki tak, żeby żaden nie krzyczał "co ja tu robię?". Właścicielką i dobrą duszą sklepu jest Pani Kasia, która jak się okazało doskonale kojarzy moją prowansalską ciocię :) Było mi niesamowicie miło pogawędzić z osobą, która wyczarowała ten niezwykły zakątek. Mam nadzieję, że Pani Kasia już założyła fan page'a na Facebooku, bo szkoda żeby tak rewelacyjny sklep nie zaistniał w przestrzeni internetowej. Dostaniecie tam wszystko co aktualnie jest hot na designerskim podwórku oraz wiele ponadczasowych drobiazgów. Ja tam kocham kubki, ale takie piękne i najlepiej żeby każdy był inny. Tam jest ich mnóstwo! Rączka mnie korciła, żeby nabyć kolejny, ale w końcu zdecydowałam się na lampion białą kamieniczkę. Miał swoją premierę na naszej babskiej imprezie :) 
A żeby było mało moje oczy ujrzały coś, co zachwyciło mnie już dawno, ale znów w przypływie obowiązków nie skupiłam się, aby te cudeńko nabyć. Chodzi o książkę! Ta, która przyprawiła mnie o szybsze bicie serca to BE COFFEE STYLE. Przepięknie wydana, nic tylko czytać, oglądać i pić kawę! A teraz wisienka na torcie :D Okazało się, że autorka tej cudnej książki to siostra Pani Kasi! Ha! Jak się uda to poproszę o autograf :) Dodatkowo książek w tym stylu jest więęęęęcej :D i tydzień temu wyszła nowa :) No mówię Wam, musicie tam wejść, ale najlepiej bez męskich osobników ;)

P.S. Kliknijcie na zdjęcia, będą większe i przejdziecie tym samym do trybu galerii















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz