sobota, 13 września 2014

Ślubne próbki :)

 Wiedziałam, że prędzej czy później stanę przed zadaniem wykonania ślubnych zaproszeń. Zanim przyjęłam zamówienie zastanowiłam się sto razy czy sobie z nimi poradzę bo wiadomo, że takie zaproszenia to poważna sprawa. Stwierdziłam, że trzeba iść do przodu i podjęłam wyzwanie :) Teraz piszę beztrosko, ale jak zasiadałam do pracy to stresik był.
  Po rozmowie z przyszłą panną młodą już wiedziałam w co celować. Zaproszenie miało być proste, eleganckie i klasyczne. Nie było miejsca na szaleństwa, więc musiałam zastanowić się jaką taktykę obrać kupując materiały. Skupiłam się na papierze bo on robi tzw. całość. Źle dobrany potrafi zepsuć nawet najbardziej pomysłowe zaproszenie. Od niego zależy czy będzie eleganckie czy tandetne. Faktura, gramatura, wzór, kolor, mat, perła- wszystko ma znaczenie. 
  Zdobywanie papieru było nieco stresujące, ale na szczęście Szczecin daje redę i dostałam je w dwóch moich sprawdzonych punktach. Wybrałam ok. 20 papierów z których 15 zdało egzamin a 10 posłużyło mi do wykonania próbek zaproszeń. Po wyborze bazy było już łatwiej. Siadając do pracy wymyśliłam tyle wzorów, że spokojnie tydzień miałabym z głowy:) Na szczęście zdecydowałam się na 10 i do roboty! Praca była czystą przyjemnością, uwielbiam czuć fakturę papieru, oglądać go w różnym świetle. Zawsze się wtedy uspokajam :) Każdy ma jakiegoś bzika ( tak sobie tłumaczę;) Próbki robiłam dwa dni i w czwartek wieczorem wybiła godzina zero! Denerwowałam się jak przed egzaminem, bo sprawa poważna i zwalić nie wypada. Na szczęście spodobały się tak bardzo, że był spory kłopot z wyborem jednej :) Po ok. godzinie w końcu się udało! 

Poniżej zdjęcia próbek. Dopiero się rozkręcam, więc przypuszczam że niedługo narobię tyle i to w różnych stylach, że spokojnie każdy będzie mógł mieć swoje, niepowtarzalne. 

PS Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że oglądanie na żywo jest dużo fajniejsze:) Przeszły już przez kilkadziesiąt łapek, więc widać które cieszyły się większym zainteresowaniem :)
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: e mail:  kontakt@urodzinkowo.pl. tel. 503 069 158

Papier wytłaczany z kwiatowym wzorem, połyskujący, zgaszona biel
Wybór przyszłej pary młodej

Papier kremowy plus podkładka z printem


Papier delikatny, zgaszony i połyskujący beż plus print

Papier biały z tłoczeniem/ delikatne paski, ornament. Kontrowersyjna kokardka :), czarno-biała elegancja :)


Papier pudrowy róż, perłowy. Podkładka wykonana z białego z dodatkiem połyskujących drobin
Papier biały z fakturą w siateczkę


Papier biały, tłoczony z połyskującą podkładką




Papier połyskujący beż

Papier z tłoczeniem w paski i podkładką z kwiatowym wzorem


Papier w szerokie pasy. Pasy posiadają także swój wzór

2 komentarze:

  1. Zaproszenia są po prostu zjawiskowe. Gdybym tylko brała ślub ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło i przepraszam, że dopiero publikuję Pani komentarz, ale nie jestem przyzwyczajona do tego że ktoś komentuje moje posty :D A tu tak miło :)

    PS Na każdego przyjdzie pora;)

    OdpowiedzUsuń