środa, 20 marca 2013

Wiosna, ach to ty

    No i mamy wiosnę. Dzisiaj astronomiczną, jutro kalendarzową. Nie wiem jak Wy, ale ja wróciłam dzisiaj 
z pracy pieszo. Chciałam sprawdzić gdzie ta wiosna bo za oknem nie najlepiej to wygląda. Ku mojemu zaskoczeniu, pierwsze oznaki dało się zauważyć a raczej usłyszeć:). Poniżej wstawiam moje dzisiejsze dzieło:). Wsłuchajcie się dobrze. Na zdjęcie załapał się także mój najwierniejszy rudy przyjaciel, który nigdy o nic nie pyta i znosi cierpliwie wszystkie moje humory:)
   Z wiosną nadchodzą porządki a ja swoje zaczynam od pracy nad nową ofertą, która niedługo będzie krążyła po Szczecinie. Odświeżamy, porządkujemy, wyrzucamy zbędne rzeczy! Jednym słowem porządnie sprzątamy w naszym urodzinowym grajdołku. Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła przedstawić Wam kilka naszych nowości. Przygotowujemy się również do urodzin czteroletniego Karolka, który uwielbia superbohaterów więc wyzwanie jest spore. Po weekendzie na pewno umieszczę fotki z imprezy. 

PS. Wiosno, pospiesz się!



Mam słabość do tego pluszaka:)

Fotograf ze mnie słaby, ale pąki widać:)

Na zakończenie zimy:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz