czwartek, 22 sierpnia 2013

Podwodna impreza

    Lato w pełni, więc trzeba korzystać ile się da. Kąpiele wodne powoli się kończą, ale imprezę w stylu morskim można robić cały rok. Ja już zorganizowałam swoje morskie przyjęcie. Może zainspiruję Was do przygotowania własnej wodnej imprezy :) Dekoracja na takie spotkanie jest chyba jedną z łatwiejszych. Mało zachodu a dużo radości :) Biorąc pod uwagę, że już jesteśmy (niestety) dorośli specjalnie nie szalałam. Wystarczyło kilka drobiazgów. Skupiłam się na podstawach: biel, szkło i błękit. Do świecznika wlałam wodę, karafkę z cytrynową wodą zabarwiłam niebieskim napojem. Wyszła błękitna lemoniada. Zrobiłam małe chorągiewki i namalowałam chętnym kotwicę :) a niech mają! Oczywiście obowiązkowe były przebrania :)








świeczki w  "wodorostach" :)






Kawałeczek mariny w Nowym Warpnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz