niedziela, 24 lutego 2013

Zimowe przyjęcie nie tylko dla dzieci:)

 Zima znowu zaatakowała. Budząc się dzisiaj rano stwierdziłam, że muszę uzbroić się w cierpliwość zanim poczuję powiew wiosennego wiatru. Mam nadzieję, że to już końcówka zimy, bo pokłady mojej energii są już na wyczerpaniu. Aby poprawić sobie humor i odczarować zimę postanowiłam wyszukać kilku inspirujących zdjęć. Posłużą mi do zorganizowania ostatniego zimowego przyjęcia na słodko:) Czy Wy też odczuwacie spadek formy? Mnie od tygodnia wszystko idzie znacznie wolniej niż zazwyczaj. Na takie dni najlepsza jest nieśmiertelna herbatka, kocyk, film i dobre towarzystwo. Oto moje zdobycze:)


Proste do zrobienia! Kruche ciastka z kolorowym lukrem

Personalizowana kawa? czemu nie:)



Dzisiejszy widok z okna:)


źródło: www.littlesooti.com
           www.sweetestoccasion.com
           www.sugarhouseink.com
           www.projectnursery.com
           www.thecakeblog.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz